M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

CCC w 2017 r. zanotowało 32-proc. wzrost przychodów

Joanna Niewiadomska | 14 marca 2018, 06:00

Sieć podwoiła sprzedaż w internecie.

CCC SA opublikowało wstępne skonsolidowane wyniki finansowe Grupy za 2017 r. Firma chwali się niemal 32-proc. wzrostem przychodów ze sprzedaży ogółem, które w 2017 r. sięgnęły poziomu 4,2 mld  zł. Obroty kanału e-commerce wyniosły w tym czasie 606 mln zł, czyli o 111 proc. więcej rok do roku.
Imponująco kształtuje się także zysk brutto na sprzedaży, który wyniósł ogółem 2,15 mld zł, czyli o 28 proc. więcej niż w 2016 r. Kanał e-commerce wygenerował 250 mln zysku brutto, co oznacza 104-proc. wzrost względem poprzedniego roku rozliczeniowego.
EBIT wyniósł 405 mln zł (+8,4 proc. r./r.), w tym z kanału e-commerce – 88 mln zł (+72 proc. r./r.), EBITDA – 502 mln zł (+12 proc. r./r.), w tym z kanału e-commerce – 90 mln zł (+72 proc. r./r.).


Czytaj więcej na temat: