M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Campbell wybrał po długim przetargu Publicis Groupe

( red. ) | 15 marca 2018, 06:00

Grupa będzie odpowiedzialna za całościową obsługę marki: kreatywną i mediową.

Firma Campbell Soup Co. wybrała w wyniku postępowania przetargowego firmę Publicis Groupe. Grupa zajmie się działaniami kreatywnymi i obsługą mediową. Holding opracuje amerykańską kampanię reklamową Campbell, a także odsłonę kanadyjską i azjatycką. Obsłuży też działania cyfrowe, technologiczne i akcje związane z promocjami konsumenckimi. Publicis zajmie się także planowaniem i zakupem mediów dla Campbella na całym świecie.
Wynik przetargu oznacza koniec bliskich związków pomiędzy BBDO i Campbellem, które sięgają 1954 r. To jedna z najdłuższych i najintensywniejszych relacji klient – agencja w historii amerykańskiej reklamy. Campbell skomentował, że chce zmodernizować swój model marketingowy i zintegrować komunikację pomiędzy różnymi mediami.
Dotychczas za zakup i planowanie mediów odpowiadał MEC, który współpracował z marką od wielu lat. 

(AdAge)

Czytaj więcej na temat: , , ,