M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

JBB Bałdyga z kolejnymi przedświątecznymi odsłonami kampanii

Katarzyna Woźniak | 15 marca 2018, 06:00

Kampania ma charakter wizerunkowy i potrwa do Świąt Wielkanocnych, a za jej kreację odpowiada agencja Saatchi & Saatchi.

W ubiegłym tygodniu wystartowała nowa odsłona kampanii firmy JBB Bałdyga pod hasłem "Kurpiodobre!". Spoty reklamowe emitowane są w czterech największych stacjach telewizyjnych. Kampania ma charakter wizerunkowy i potrwa do Wielkanocy.
JBB Bałdyga to jedno z największych przedsiębiorstw w branży przetwórstwa mięsnego w Polsce. Kampania ma charakter wizerunkowy i jest oparta na dwóch produktach marki: szynce masarza i pasztecie pieczonym. Spoty reklamowe emitowane od września do grudnia 2017 r. o długości 15 i 30 sekund pojawiły się ponownie w największych kanałach telewizyjnych TVP1, TVP2, Polsat oraz TVN w prime time. Kampania została również wsparta aktywnościami w internecie.
Wykorzystywany w spotach reklamowych claim marki "Kurpiodobre!” to połączenie dwóch wyrazów, które mają łączyć w sobie pozytywną ocenę produktów JBB Bałdyga z ich rdzennie polskim pochodzeniem. Bohaterowie marki to Kurpie pracujący w firmie rodzinnej. Ich skrupulatność i wytrwałość mają przekładać się na jakość produktów. Za kreację kampanii odpowiada Saatchi & Saatchi. Działania PR prowadzi agencja Consulting’n More. Media kupuje Blue 449.

Czytaj więcej na temat: , , ,