M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

KP rusza z nową platformą "Tyskie otwiera nas"

Tomasz Wygnański | 15 marca 2018, 06:00

Nowa kampania i nowe opakowania sztandarowej marki Kompanii Piwowarskiej.

Tyskie wystartowało z nową kampanią i odświeżoną identyfikacją wizualną. Na początku marca premierę miał spot reklamowy podkreślający społeczny aspekt marki. 

W najnowszym spocie można zauważyć zmieniony wygląd dwóch zasadniczych elementów – logotypu i charakterystycznej dla marki korony, które łączą tradycję ze współczesnością. Nowa wersja zachowała typową dla Tyskiego biało-czerwoną kolorystykę, zyskała natomiast prostszą i lżejszą formę. Odświeżona identyfikacja wizualna Tyskiego Gronia pojawi się wszędzie tam, gdzie piwosz ma kontakt z marką – na butelkach, puszkach i opakowaniach zbiorczych, a także stopniowo na materiałach POS czy wyposażeniu lokali gastronomicznych.

– Przez ostatnie dwa lata piwosze kojarzyli Tyskie z przygodami Mecenasa i Mazura, których konwencja i poczucie humoru inspirowane były bohaterami filmu „CK Dezerterzy”. Zadaniem nowego spotu i zmiany komunikacji wizualnej jest podkreślenie wieloletniej historii, która stoi za pozycją Tyskiego jako klasyka wśród piw. Kampania "Kiedy otwieramy Tyskie, Tyskie otwiera nas" ma na celu powrót do korzeni marki, która od lat kojarzona jest z jednoczeniem ludzi – mówi Szymon Skoczylas, senior brand manager z Kompanii Piwowarskiej.

30-sekundowa reklama Tyskiego 5 marca została zamieszczona na profilu marki na Facebooku, tydzień później zadebiutowała zaś w TV. Komunikacja prowadzona będzie również w kanałach digital oraz social media. Za kreację i przygotowanie spotu TV odpowiada agencja Bardzo, spot wyreżyserował duet Konqubinat. Za planowaniem i zakupem mediów stoi dom mediowy Zenith, za nową identyfikacją wizualną – agencja BNA, za działaniami PR – Tailor Made PR. Obsługą digital zajmuje się zaś Hand Made.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,