M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Prawie 2/3 marketerów zainwestuje w reklamy na urządzenia aktywowane głosem

( red. ) | 16 marca 2018, 06:00

Marketerzy zidentyfikowali nowy trend.

Najnowsze badania rynku na Wyspach pokazały, że dwie trzecie reklamodawców zamierza w tym roku stworzyć reklamy przeznaczone na urządzenia aktywowane głosem. Aż 68 proc. ankietowanych deklaruje stworzenie komunikatu specjalnie z myślą o możliwościach takiego sprzętu. Wnioski zostały wyciągnięte na podstawie ankiety zrealizowanej na próbie 232 agencji mediowych i wśród menedżerów wyższego szczebla. Zdaniem analityków może to być szczególnie przydatne dla producentów FMCG, bo daje możliwość reagowania na potrzeby konsumentów w czasie rzeczywistym. 

Niedawno Bauer ogłosił, że podłączy usługę Aleksy do 69 kanałów radiowych, co bez wątpienia również dostarczy dodatkowych informacji reklamodawcom. Ulepszone możliwości targetowania (62 proc.), wzrost liczby platform strumieniowych (54 proc.) i urządzeń aktywowanych głosem (52 proc.) były głównymi powodami wśród ankietowanych zwiększenia wydatków na cyfrowe radio w tym roku (84 proc.). 

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: