Kraj

Erotyczny spot Radiostacji MTV Polska będzie emitować tylko po godz. 21

MTV Polska będzie emitować najnowszy spot reklamowy sieci Radiostacja autorstwa duetu Bimer i Mazurczak wyłącznie w paśmie po godz. 21....

MTV Polska będzie emitować najnowszy spot reklamowy sieci Radiostacja autorstwa duetu Bimer i Mazurczak wyłącznie w paśmie po godz. 21. Powodem są nagie kobiece piersi pokazywane w filmie. – Ograniczenie emisji wynika z regulacji prawnych brytyjskiego Ofcomu, jakim podlega MTV z racji tego, że nadaje sygnał z Wielkiej Brytanii – powiedziała Agnieszka Rybczy, marketing coordinator w MTV Polska. Nowa kampania Radiostacji w MTV właśnie się rozpoczęła, oprócz tego kanału będzie również emitowana w TVN Turbo, Viva Polska oraz 4fun.tv. – Nie dostaliśmy na razie żadnego sygnału, aby w tych stacjach miały się zdarzyć jakieś ograniczenia co do czasu emisji spotu – powiedział Tomasz Ramza, group account director i head of negotiation and buying w domu mediowym MPG Media Planning, który zajmował się planowaniem i zakupem mediów do kampanii Radiostacji. Oprócz stacji telewizyjnych kampania ma objąć także prasę codzienną, magazyny, internet oraz reklamę na autobusach. W kampanii występują muzycy, m.in. Sean Paul, Linkin Park, Peja, Tede i Sistars. Adresatami kampanii są młodzi ludzie z dużych miast. (PR)