M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

DataBroker zajmie się pośrednictwem na rynku baz danych

Serwis Dzienny | 21 kwietnia 2005, 00:00

Firma marketingowa Re-Akcja powołała do życia samodzielną spółkę DataBroker, która zajmie się usługami brokerskimi na rynku baz danych. Połowa jej...

Firma marketingowa Re-Akcja powołała do życia samodzielną spółkę DataBroker, która zajmie się usługami brokerskimi na rynku baz danych. Połowa jej udziałów należy do Re-Akcji, reszta do osób fizycznych. Za jej prace odpowiada Maciej Okniński, który kieruje pięcioosobowym zespołem. DataBroker chce koncentrować się na pięciu obszarach - bazach biznesowych, konsumenckich, profesjonalno-specjalistycznych oraz zbiorach adresów e-mail oraz numerów telefonów komórkowych. Obecnie korzysta z baz należących do 50 dostawców. Do grona stałych klientów spółki należy koncern farmaceutyczny Eli Lilly, wydawnictwa W.A.B. oraz Wiedza i Praktyka, stacja telewizyjna Cyfra Plus oraz dystrybutor sprzętu audiowizualnego marki Bang & Olufsen, którego dystrybutorem w Polsce jest firma Sound & Vision. (JP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,