M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Unilever Bestfoods szuka agencji do obsługi marki Colman's

Serwis Dzienny | 21 kwietnia 2005, 00:00

Unilever Bestfoods zdecydował o relaunchu 190-letniej marki Colman's, pod którą na rynku Wielkiej Brytanii sprzedaje musztardy i sosy do gotowania....

Unilever Bestfoods zdecydował o relaunchu 190-letniej marki Colman's, pod którą na rynku Wielkiej Brytanii sprzedaje musztardy i sosy do gotowania. W 2002 r. budżet Colman'sa trafił do agencji DDB London, ta jednak do tej pory nie zrealizowała dla marki żadnego projektu. Obecnie Unilever rozpoczął przetarg reklamowy. Uczestniczą w nim cztery agencje, w tym DDB London, zaś nazwy pozostałych zaproszonych agencji nie zostały podane. Colman's ma dominującą pozycję na rynku musztardy w Anglii z udziałem na poziomie 48,3 proc. w 2003 r. ("BrandRepublic")

Czytaj więcej na temat: , , ,