M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

PKO BP chwali się wynikami kampanii w YT

Maciej Burlikowski | 20 marca 2018, 06:00

Spot "Kluczowe decyzje" w niespełna 13 dni obejrzano ponad 3,5 mln razy i, co rzadkie, aż 90 proc. widzów obejrzało go do końca.

Największy krajowy bank PKO BP chwali się dobrymi wynikami swojej najnowszej kampanii reklamowej. Spot pt. "Kluczowe decyzje” w serwisie YouTube w ciągu niespełna 13 dni obejrzano ponad 3,5 mln razy i – co podkreśla bank – aż 90 proc. widzów obejrzało go do końca.

Tym spotem bank otworzył nową platformę komunikacji reklamowej. Nawiązuje ona do podejmowania decyzji oraz realizacji marzeń i wplata rolę banku w ten kontekst.

Film wyreżyserował Tomasz Bagiński. Spot został wyprodukowany przez dom produkcyjny Dobro, postprodukcją zajął się Platige Image. Za strategię i opracowanie koncepcji kreatywnej odpowiada Agencja Warszawa, zaś za zakup mediów – Havas Media.

Poniżej materiał z produkcji filmu.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,