M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nike wycofuje najnowszą kampanię z YouTube'a

( red. ) | 20 marca 2018, 06:00

W kampanii "Nothing beats a Londoner" Nike użyło skrótu "LDNR", który w 2015 r. zarejestrowała inna marka odzieży sportowej.

W kampanii przygotowanej przez agencję Wieden & Kennedy, o której pisaliśmy w MMP 16 lutego br., wystąpiło 258 młodych londyńczyków. Skrót "LDNR" posłużył do modyfikacji słynnego znaku graficznego marki Nike i pojawiał się pod koniec spotu reklamowego. Użycie skrótu zakwestionowało też kilka innych podmiotów.

Rzecznik Nike powiedział jedynie, że firma nie komentuje kwestii prawnych. Spot można nadal obejrzeć na YouTube na kanałach należących do prywatnych użytkowników.

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,