Przetargi

Essilor startuje z edukacyjną kampanią

Producent szkieł okularowych rozpoczął kampanię "Czas na wzrok 40+".

Essilor startuje z edukacyjną kampanią
Firma Essilor Group, producent szkieł okularowych, rozpoczął ogólnopolską kampanię “Czas na wzrok 40+”. Za strategię, koncepcję kreatywną oraz stworzenie platformy komunikacji odpowiada wyłoniona w przetargu agencja Schulz Brand Friendly.
Essilor Group na globalnym rynku działa od ponad 160 lat. W Polsce w skład grupy wchodzą firmy: Essilor Polonia, JZO oraz JAI Kudo. Kampania “Czas na wzrok 40+” jest adresowana do osób po 40. roku życia. Jej celem jest propagowanie wiedzy na temat prezbiopii oraz metod jej korekcji, jak również zachęcenie do regularnego badania wzroku. Działania kierowane są do osób, które zaczynają dostrzegać problemy z wyraźnym widzeniem z bliska. Prezbiopia to naturalny proces, niezależny od nawyków czy zachowań prozdrowotnych, a jego rozwiązaniem mogą być okulary ze szkłami progresywnymi, które umożliwiają dobre widzenie zarówno z dala, jak i z bliska, a także w odległościach pośrednich.
Na opracowanej stronie WWW znajduje się krótki test, który umożliwia wstępną diagnozę prezbiopii. Internauci mogą skorzystać również z lokalizatora, ułatwiającego odnalezienie jednego z rekomendowanych salonów optycznych. Witryna jest przyjazna dla czytelników przez możliwość dostosowania wielkość czcionki oraz kontrastu czytanego tekstu.
Dla kampanii “Czas na wzrok 40+” agencja Schulz Brand Friendly przygotowała strategię oraz stworzyła platformę komunikacji. Opracowała także narzędzia do działań digitalowych, radiowych oraz telewizyjnych. Za zakup mediów odpowiada Maxus, za obsługę BTL agencja Polymus, natomiast za obsługę PR Marketing & Communications Consultants.