Kraj

Supermedia Interactive przygotowała loterię konsumencką dla Whirlpoola

Agencja Supermedia Interactive przygotowała loterię konsumencką dla firmy Whirlpool Polska, producenta sprzętu AGD. Loteria prowadzona będzie w internecie. Konkurs skierowany...

Agencja Supermedia Interactive przygotowała loterię konsumencką dla firmy Whirlpool Polska, producenta sprzętu AGD. Loteria prowadzona będzie w internecie. Konkurs skierowany jest do klientów, którzy zakupią sprzęt tych marek i wyślą SMS-a pod wskazany numer. Loteria potrwa do początku czerwca br. Celem promocji jest budowa wizerunku obu marek i zapoznanie klientów z szerokim portfolio sprzętu. Działania prowadzone są pod hasłami “Żywiołowa promocja” i “Promocja za jeden uśmiech”. Supermedia Interactive odpowiada za kreację i przygotowanie serwisów internetowych. Agencja działa od 8 lat. Pracowała dla takich klientów jak: Bank BPH SA, Bank Handlowy, Bank Ochrony Środowiska, Bertelsmann Media, HP, PKN Orlen SA, Grupa PZU i Skanska. (PM)