Kraj

Change Serviceplan z nową kampanią dla marki Pudliszki [wideo]

Media zaplanował i zakupił Starcom.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FMc1jdlEQz8Q%22%7D
Najnowsza kampania koncentratu pomidorowego marki Pudliszki to kolejna realizacja agencji Change Serviceplan (należącej do Group One) dla HJ Heinz w ramach platformy kreatywnej “Ten smak nie jest kwestią przypadku”. Kampania ma charakter ogólnopolski i jest prowadzona w największych stacjach telewizyjnych oraz serwisach VoD. Na potrzeby działań przygotowany został 30- oraz 15-sekundowy spot podkreślający pomidorowy smak produktu.

Dom mediowy Starcom zajął się planowaniem i zakupem mediów. Reżyserem spotu reklamowego stworzonego w ramach kampanii jest Toby Dye, a produkcja i postprodukcja były po stronie Hogarth Worldwide Limited.