M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Change Serviceplan z nową kampanią dla marki Pudliszki [wideo]

Maciej Florek | 22 marca 2018, 06:00

Media zaplanował i zakupił Starcom.

Najnowsza kampania koncentratu pomidorowego marki Pudliszki to kolejna realizacja agencji Change Serviceplan (należącej do Group One) dla HJ Heinz w ramach platformy kreatywnej "Ten smak nie jest kwestią przypadku". Kampania ma charakter ogólnopolski i jest prowadzona w największych stacjach telewizyjnych oraz serwisach VoD. Na potrzeby działań przygotowany został 30- oraz 15-sekundowy spot podkreślający pomidorowy smak produktu.

Dom mediowy Starcom zajął się planowaniem i zakupem mediów. Reżyserem spotu reklamowego stworzonego w ramach kampanii jest Toby Dye, a produkcja i postprodukcja były po stronie Hogarth Worldwide Limited.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,