M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Isobar Poland Group wygrywa przetarg strategiczno-kreatywny Skody

Maciej Florek | 22 marca 2018, 06:00

Do tej pory agencja odpowiadała m.in. za działania kontentowe i social media.

Isobar Poland Group (Dentsu Aegis Network Polska) będzie odpowiedzialna za wszystkie działania strategiczno-kreatywne oraz komunikację marki Skoda (Volkswagen Group Polska) na polskim rynku. O wyniku przetargu miało zadecydować przygotowanie najlepszej oferty z wyróżniającą się koncepcją, niekonwencjonalną strategią i jej dostosowanie do wyzwań stojących przed marką. Nazw ani liczby agencji zaproszonych do tego przetargu nie podano. O jego prowadzeniu informowaliśmy w MMP24 z dnia 4 grudnia ub.r. Za część działań strategiczno-kreatywnych dla Skody odpowiadała agencja Opcom.

To nie pierwsza współpraca Isobaru i Skody. Od sierpnia 2016 r. agencja Isobar Poland Group jest odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii contentmarketingowych w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube), opracowywanie treści dla odpowiednich kanałów, a także zarządzanie blogiem marki Skoda.

- Skoda Polska jako lider rynku motoryzacyjnego w Polsce potrzebuje nie tylko kompleksowej, profesjonalnej i innowacyjnej obsługi marketingowej – powiedział Arkadiusz Gwizdek, dyrektor marketingu marki Skoda w Polsce. Dodał, że przy wyborze agencji kierowano się również możliwościami, jakie oferuje ona we wsparciu realizacji strategii 2025. - Pracujemy nad poszerzeniem wykorzystania technologii cyfrowych, nad pomysłami i realizacją rozwiązań z zakresu mobilności i dopasowania ich do potrzeb użytkowników. Isobar Poland Group ma znaczące osiągnięcia strategiczne, technologiczne i kreatywne w tych obszarach - twierdzi szef marketingu Skody.

Czytaj więcej na temat: ,