Kraj

Skoda reklamuje pierwszy model napędzany energią elektryczną [wideo]

Kampanię przygotowała agencja reklamowa Opcom.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FuTAArIjxWz0%22%7D
Pod hasłem “Skoda Vision E. Napędzana pozytywną energią” ruszyła kampania zapowiadająca pierwszego napędzanego wyłącznie energią elektryczną modelu marki Skoda (Volkswagen Group Polska). W ramach kampanii krakowska agencja reklamowa Opcom przygotowała platformę komunikacji, która obejmuje landing page oraz działania reklamowe prowadzone w telewizji, a także w internecie. Kampania obejmuje również wsparcie przy premierze modelu na tegorocznych Targach Motoryzacyjnych w Poznaniu, na które przygotowany został spot reklamowy.

Kampania potrwa do 8 kwietnia br. Za planowanie i zakup mediów odpowiada PHD Rocket.