Kraj

Na rynek trafiają chrupki dla gamerów

Firma TBM wprowadza submarkę Non Stop Gaming stworzoną z myślą o graczach komputerowych.

Na rynek trafiają chrupki dla gamerów
W odpowiedzi na intensywny wzrost rynku gamingowego firma TBM Sp. z o.o., polski producent przekąsek, wprowadza nową submarkę Non Stop Gaming stworzoną z myślą o graczach komputerowych i konsolowych. Chrupki w kształcie przycisków gamepada są obecne na rynku od ubiegłego roku. Kampanię wspiera czołowy polski youtuber ReZigiusz.
Rynek gamingowy od wielu lat dynamicznie rośnie. Według prognoz w 2019 r. wartość rynku gier wideo na świecie osiągnie ponad 118 mld dol. Z Polish Gamers Research wynika, że aż 69 proc. ankietowanych polskich internautów to gracze. Największy ich odsetek występuje w grupie wiekowej 15-34 (aż 64 proc.). Grają na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych, w sieciach społecznościowych i na konsolach. 
Chrupki mają smaki papryki i fromage. Produkty w paczkach o gramaturze 70 g można znaleźć w sklepach Intermarche, Auchan, Kaufland i Makro oraz w wybranych sklepach sieci Auchan.
W 2017 r. do kampanii inaugurującej nową markę, TBM zaangażował czołowego vlogera kojarzonego z grami komputerowymi – ReZigiusza. Youtuber, który gromadzi na swoim kanale miliony fanów, specjalnie dla Non Stop Gaming przygotował wyjątkowy prank. W 2018 r. ReZi będzie kontynuował współpracę z marką.
Marka Non Stop Gaming była także partnerem PGA Poznań Arena – największych i najważniejszych targów gier komputerowych i rozrywki multimedialnej w Polsce. Dodatkowo prowadzona była także promocja w sklepach oraz kampania reklamowa w prasie i w internecie, w tym m.in. kampania bannerowa w czołowych serwisach dla graczy oraz intensywna aktywność w social mediach. W 2018 r. planowane jest wzmocnienie działań digital oraz kontynuacja współpracy z vlogerem.

Tagi