Kraj

Piotr Bubak awansuje w T-Mobile na dyrektora całego marketingu B2C

Zastąpi Piotra Markowskiego, który zostanie dyrektorem pionu B2B.

Piotr Bubak, dotychczas szef działu marketingu post-paid, czyli ofert dla klientów abonamentowych operatora komórkowego T-Mobile Polska, awansuje na dyrektora całego marketingu B2C, czyli wszystkich ofert dla klientów indywidualnych (rynek konsumencki).

Ma to związek z wewnętrzną reorganizacją struktur w T-Mobile. Jak wyjaśnia operator, mają one usprawnić zarządzanie w obszarze obsługi klientów. I tak obsługą największych klientów biznesowych zajmie się spółka T-Systems Polska, przejęta w ub.r. przez T-Mobile Polska. W jej zarządzie pozostaną Alexander Bartz (chief financial officer) i Dariusz Nawara (chief delivery officer), natomiast od 1 maja br. skład zarządu zostanie uzupełniony przez Pawła Czajkowskiego jako chief sales officera, który ostatnio, jako wiceprezes Asseco Data System, był odpowiedzialny za pion infrastruktury. Pozostałe departamenty pionu B2B będą funkcjonowały na dotychczasowych zasadach w ramach struktur T‑Mobile Polska i od 1 kwietnia 2018 r. będą kierowane przez nowego dyrektora pionu B2B Piotra Markowskiego (w T-Mobile od 2016 r.), raportującego bezpośrednio do prezesa T‑Mobile Polska Andreasa Maierhofera.

Piotr Bubak awansuje właśnie na stanowisko, które wcześniej zajmował Markowski. Bubak pracuje w T-Mobile Polska od jesieni 2016 r. Od 2012 do br. pracował w grupie Onet-RASP, najpierw jako szef działu mobile, a od 2015 r. jako szef marketingu całej grupy. Wcześniej przez kilkanaście lat był dyrektorem marketingu polskiego oddziału Nokii.