M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

IAB Polska dołączyło do IAB Tech Lab

Maciej Florek | 26 marca 2018, 06:00

Jest to konsorcjum badawczo-rozwojowe, którego zadaniem jest tworzenie rozwiązań technologicznych i wspieranie firm we wdrażaniu globalnych standardów branżowych.

IAB Polska dołączyło w połowie marca br. do IAB Tech Lab – elitarnego grona wydawców, firm technologicznych, agencji, marketerów i innych podmiotów stanowiących trzon branży marketingu interaktywnego na świecie. Tworzenie w ramach organizacji globalnych standardów, zaawansowanych rozwiązań i narzędzi technologicznych oraz pomoc firmom we wdrażaniu ich ma służyć rozwojowi całego sektora online. Celem IAB Tech Lab jest jednocześnie zmniejszanie ryzyk związanych z łańcuchem dostaw usług reklamowych i marketingowych.

Przedstawiciele firm członkowskich IAB Polska już wyrazili gotowość aktywnego włączenia się w prace grup roboczych IAB Tech Lab.

IAB Tech Lab istnieje od 2014 r. Ma siedzibę w Nowym Jorku i biuro w San Francisco. Jest zarządzana przez niezależną radę dyrektorów. Założycielami IAB Tech Lab są: AppNexus, Google, Hearst Magazines Digital Media, PubMatic, Tremor Video, Yahoo i Yahoo! Japonia.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,