Kraj

Synergic przygotwał kampanię dla MyCall

Na wybranych lotniskach w Polsce wystartowała kampania promocyjna norweskiego operatora telekomunikacyjnego.

Synergic przygotwał kampanię dla MyCall
W wybranych regionalnych portach lotniczych w Polsce wystartowała kampania operatora MyCall realizowana pod hasłem “Roam like Home”. Kampanię jednego z największych norweskich operatorów telekomunikacyjnych realizuje Synergic. Kampania wystartowała w okresie okołowielkanocnym – w czasie wzmożonego ruchu lotniczego. W kampanii wykorzystane zostały nośniki: klasyczny branding ścian, monitory LCD i backlighty w halach przylotów i przestrzeniach, w których znajdują się najczęściej wracający pasażerowie. Kampania kontynuowana będzie również w kwietniu br.
Na lotniskach w Poznaniu, we Wrocławiu i w Warszawie do ekspozycji wykorzystano hale przylotów, korzystając z backlightów przy pasach odbioru bagażu. W Katowicach, Krakowie, Gdańsku i Szczecinie użyto w sumie kilkadziesiąt ekranów i ścianek reklamowych.