M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

BelVita z wiosennym debiutem i kampanią

Katarzyna Woźniak | 26 marca 2018, 06:00

Mondelez poszerza portfolio ciastek funkcjonalnych o Soft Bakes i wspiera je intensywną kampanią.

Mondelez poszerza portfolio ciastek śniadaniowych BelVita o wariant Soft Bakes. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy silne wsparcie mediowe, PR-owe i sprzedażowe.
Nowa linia jest dostępna w dwóch wariantach smakowych – z żurawiną i bez dodatków (ten pierwszy ma odpowiadać na trend superfoods). Ma być również praktyczną i pożywną przekąską ze względu na wygodny format.
BelVita Soft Bakes jest silnie wspierana w telewizji, internecie (m.in. na Facebooku) oraz prasie. Dodatkowo w punktach sprzedaży na konsumentów będą czekać promocje oraz sampling produktów.
Zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy Carat. Obsługę social mediów powierzono agencji Isobar, a działania PR agencji Big Picture.

Czytaj więcej na temat: , , , ,