M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nestle startuje z konkursem

Katarzyna Woźniak | 27 marca 2018, 06:00

Za przygotowanie akcji promocyjnej odpowiada Unique One.

Agencja Unique One wygrała przetarg i odpowiada za przygotowanie konkursu promocyjnego płatków śniadaniowych marki Nestle (Cereal Partners Poland Toruń-Pacific).
Konkurs przebiega pod hasłem "60 rowerów do wygrania”, a przyjmowanie zgłoszeń rozpocznie się 1 kwietnia i potrwa do końca miesiąca. Aby wziąć udział w konkursie, należy jednorazowo kupić dowolny produkt promocyjny płatków śniadaniowych Nestle (Cini Minis, Strawberry Minis, Nesquik, Nesquik Alphabet, Nesquik Cuo, Cocapic, Cheerios Miodowy, Cookie Crisp, Lion), dokonać zgłoszenia na stronie WWW i przesłać pracę konkursową o tematyce "Pokaż na zdjęciu, jak Wasz poranek kręci się wokół śniadania z płatkami Nestle".
Organizator podzielił konkurs na cztery tygodniowe etapy. Z każdego etapu wyłonionych zostanie 15 laureatów, łącznie będzie 60 zwycięzców. Nagrody to vouchery o wartości 2000 zł do zrealizowania w salonach sieci Martes
Agencja Unique One jest odpowiedzialna za obsługę konkursu (przyjmowanie zgłoszeń, obsługę prawną) i jego organizację (weryfikacja zgłoszeń, wysyłka nagród), a także za materiały POS. Konkurs wspiera kampania telewizyjna we wszystkich największych stacjach telewizyjnych w okresie od 2 do 29 kwietnia Za planowanie i zakup mediów odpowiada Wavemaker

Czytaj więcej na temat: , ,