Przetargi

Volkswagen zostaje z RiverWood

Producent samochodów kontynuuje trwającą od 3 lat współpracę z poznańską agencją. Współpraca dotyczy działu obsługi posprzedażnej marki Volkswagen Samochody Osobowe.

Volkswagen Group Polska kontynuuje trwającą od ponad trzech lat współpracę z agencją RiverWood. Współpraca dotyczy działu obsługi posprzedażnej marki Volkswagen Samochody Osobowe.
Podpisana umowa jest kontynuacją ponadtrzyletniej współpracy przy projekcie obsługi posprzedażowej marki Volkswagen Group Polska. Obejmuje działania BTL skupione wokół komunikacji i strategii marki, a także działania digitalowe.

Z ramienia Grupy RiverWood za działania BTL odpowiedzialna jest Beata Zawiasińska (senior account manager w RiverWood), a za działania digital Maciej Raczak (account director w AF Agency).
Współpraca jest wynikiem wygranego przetargu. Umowa została podpisana na okres trzech lat.
Marka samochodów osobowych Volkswagen jest obecna na ponad 150 rynkach na całym świecie. Firma produkuje samochody w ponad 50 fabrykach, w 14 krajach. W 2016 r. Volkswagen wyprodukował 5,99 mln samochodów. W Polsce w minionym roku Volkswagen zanotował najlepszy wynik w historii, w naszym kraju zarejestrowano 42 830 nowych samochodów osobowych tej marki. To około 14 proc. więcej niż rok wcześniej. Niemal co dziesiąty nowy samochód w Polsce wyjechał z salonu Volkswagena.