M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Marcin Marjański nowym szefem marketingu Pekao SA

Maciej Burlikowski | 27 marca 2018, 06:00

Zastąpił Beatę Nanasik, która pożegnała się z bankiem po siedmiu miesiącach.

Marcin Marjański został nowym dyrektorem zarządzającym centrum komunikacji, marketingu i badań Pekao SA, drugiego po PKO BP największego banku w kraju. Zastąpił Beatę Nanasik, która pracowała w Pekao SA od sierpnia ub.r.

Marjański od 2010 był zastępcą dyrektora komunikacji w Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP). Wcześniej pracował m.in. jako dyrektor marketingu Grupy PZU, pełnił również funkcję doradcy zarządu ds. marketingu i produktu w PLL LOT, pracował w dziale marketingu Gerling Polska oraz był dyrektorem obsługi klienta Brainshop U-Boot. W latach 2009-2010 był dyrektorem generalnym Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA w Polsce.

Pod koniec 2016 r. kontrolowane przez skarb państwa Grupa PZU i Polski Fundusz Rozwoju (PFR) odkupiły za 10,6 mld zł od włoskiej grupy UniCredit pakiet 32,8 proc. akcji Pekao, dający kontrolę. Prezesem Pekao został były prezes PZU.

Od grudnia ub.r. Pekao SA prowadzi ofensywę marketingowo-reklamową, która ma zmienić postrzeganie marki, unowocześnić wizerunek i umożliwić bankowi skuteczniejszą rywalizację na rynku. Agencją kreatywną Pekao jest McCann Worldgroup, a planowaniem i zakupem mediów zajmują się dla niego domy mediowe MediaCom Warszawa i Sales & More (online).

Czytaj więcej na temat: ,