Kraj

Cheetos wystartowała z nową modową kampanią

Za pomysł kreatywny, realizację kampanii i współpracę z influencerami odpowiada agencja VML Poland.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F36fdDmAQ6JY%22%7D
Marka chrupków Cheetos (PepsiCo) wystartowała z nową modową kampanią pod nazwą “Fashionista”. Do współpracy marka zaprosiła trójkę influencerów: Zuzannę Borucką, Adriannę Skon i Naruciaka. Zadaniem każdego z nich jest przygotowanie ubrania z wykorzystaniem naklejek na ubrania z promocyjnych paczek Cheetos, które są już dostępne w sklepach.
 
W ramach kampanii powstaną trzy różne materiały filmowe, które dostępne będą na kanałach YouTube influencerów.
 
Za pomysł kreatywny, realizację kampanii i współpracę z influencerami odpowiada agencja VML Poland. Zdjęcia i produkcję filmową przygotowano we współpracy z domem produkcyjnym Sputnik Studio. Media dla PepsiCo planuje i kupuje dom mediowy Media Direction OMD.