M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Cheetos wystartowała z nową modową kampanią

Maciej Florek | 28 marca 2018, 06:00

Za pomysł kreatywny, realizację kampanii i współpracę z influencerami odpowiada agencja VML Poland.

Marka chrupków Cheetos (PepsiCo) wystartowała z nową modową kampanią pod nazwą "Fashionista". Do współpracy marka zaprosiła trójkę influencerów: Zuzannę Borucką, Adriannę Skon i Naruciaka. Zadaniem każdego z nich jest przygotowanie ubrania z wykorzystaniem naklejek na ubrania z promocyjnych paczek Cheetos, które są już dostępne w sklepach.
 
W ramach kampanii powstaną trzy różne materiały filmowe, które dostępne będą na kanałach YouTube influencerów.
 
Za pomysł kreatywny, realizację kampanii i współpracę z influencerami odpowiada agencja VML Poland. Zdjęcia i produkcję filmową przygotowano we współpracy z domem produkcyjnym Sputnik Studio. Media dla PepsiCo planuje i kupuje dom mediowy Media Direction OMD. 

Czytaj więcej na temat: ,