Kraj

DrWitt z kampanią radiową

Marka Maspeksu zachęca do przyjmowania witamin.

DrWitt z kampanią radiową
W ogólnopolskich stacjach radiowych wystartowała kampania marki DrWitt Multiwitamina z portfolio Maspeksu. celem działań jest przypomnienie o korzystnym wpływie soków na układ odpornościowy.
Jak przekonuje biuro prasowe, szklanka DrWitt Multiwitamina to codzienna porcja witamin A, B6, B12, C i kwasu foliowego, które wspierają odporność. Reklama radiowa to kolejna odsłona kampanii marki DrWitt. Dotychczas marka była wspierana w telewizji i VoD. Spoty radiowe można usłyszeć m.in. w RMF FM, Radiu Zet, Antyradiu, Plus, Chilli Zet, Gold Zet, Radio Pogoda, Złote Przeboje, Tok FM, Eska, Plus czy Vox.
Za kreację spotów odpowiada agencja Heads Advertising. Media na potrzeby kampanii kupuje Starcom.