Kraj

Carrefour nasycił się już hipermarketami

- Nasza obecność w Polsce w segmencie hipermarketów jest już na wystarczającym poziomie, dlatego w 2018 r. nie planujemy otwarcia żadnego nowego sklepu w tym kanale - ujawnił Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska.

Carrefour nasycił się już hipermarketami
Na ten rok Carrefour zaplanował przede wszystkim “modernizacje posiadanych aktywów. Inwestycje, mające na celu poprawę komfortu zakupów i dostosowanie sklepów do zmieniających się potrzeb klienta”, zostaną one przeprowadzone w siedmiu hipermarketach i około 20 supermarketach.

Wśród nowych otwarć zaplanowanych na ten rok znajdują się dwa supermarkety i około 100 sklepów osiedlowych.

Wśród planów na 2018 r. nie ma otwarć w formacie hipermarketów. – Nasza obecność w Polsce w segmencie hipermarketów jest już na wystarczającym poziomie, dlatego też w 2018 r. nie planujemy otwarcia żadnego nowego sklepu w tym kanale – ujawnia Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska.

Jednocześnie zastrzega, że jeśli jednak pojawi się możliwość uruchomienia tego typu sklepu, oczywiście Carrefour podejmie odpowiednie działania.

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w pięciu formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 tys. GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.