Kraj

Nielsen: Wpływy z reklam TVP1 wokół zawodów PŚ w skokach wyniosły 48 mln zł

Średnio zawody pucharowe gromadziły przed telewizorami 4,5 mln widzów.

Z danych Nielsen Audience Measurment wynika, że wpływy z reklam TVP1 wokół transmisji wszystkich zawodów Pucharu Świata w skokach narciarskich w sezonie 2017/2018 wyniosły 48,25 mln zł. Zawody pucharowe rozgrywane były między 18 listopada 2017 r. a 25 marca br.

AMR (średnia ogladalność minutowa w grupie 4+) wszystkich transmisji pucharowych w TVP1 to 4,49 mln widzów, a SHR (udział wrynku widowni) 35,63 proc.

W Eurosporcie, który również pokazywała zawody pucharowe było to odpowiednio 612,41 tys. widzów i 4,86 proc.

Największą widownię w TVP1 zgromadziły zawody w Bischofshofen (rozgrywane 6 stycznia br. w ramach Turnieju Czterech Skoczni) – było to 7,28 mln widzów (SHR 47,11 proc.). Na podium znalazły się jeszcze zawody w Vikersund (6,40 mln widzów) i Zakopanem 5,96 mln widzów.

Puchar Świata w sezonie 2017/2018 zdobył polski skoczek Kamil Stoch.