M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Facebook zaktualizował menu ustawień

Maciej Florek | 29 marca 2018, 06:00

Dotyczy to też ustawień prywatności, bezpieczeństwa i reklam.

Facebook zaktualizował menu ustawień, w tym ustawienia dotyczące prywatności, bezpieczeństwa i reklam. Jak zapewnia firma, dzięki wprowadzonym zmianom łatwiej będzie znaleźć odpowiednią funkcję lub narzędzie. Prostsze ma być także przeglądanie, pobieranie i usuwanie informacji przesłanych do Facebooka.

Menu na urządzeniach mobilnych, które do tej pory składało się z ponad 20 różnych ekranów, zostało uproszczone i zaaranżowane na nowo w taki sposób, by w jednym miejscu zgromadzić wszystkie niezbędne ustawienia.

Osoby korzystające z Facebooka mają mieć teraz łatwiejszy dostęp do ustawień prywatności, bezpieczeństwa i reklam. W menu "Opcja Prywatność – skróty" znalazły się wyjaśnienia tego jak działają poszczególne funkcje, takie jak uwierzytelnianie dwuskładnikowe czy preferencje reklamowe.

Przeprojektowane menu dostępu do swoich danych pozwala przeglądać, pobierać i usuwać różne informacje udostępnione w przeszłości na Facebooku, w tym posty, zdjęcia, reakcje, historię wyszukiwania czy dodane kontakty.

Czytaj więcej na temat: