Kraj

Woda Arctic przechodzi metamorfozę

Marka z portfolio Hoop Polska startuje z nowym designem, nowymi produktami i nowa komunikacją. Za nowy design opakowań odpowiada agencja PND Futura.

Woda Arctic przechodzi metamorfozę
Produkty Arctic+ z portfolio Hoop Polska przeszły gruntowny rebranding. Zyskały nowe opakowania, które mają być zaprojektowane zgodnie z nowoczesnymi trendami designu. Najwięcej zmian przeszła linia napojów funkcjonalnych z linii Arctic+. Poza nową szatą graficzną otrzymała również nową nazwę – Elements.
W ofercie Arctic+ pojawiły się również nowości: Arctic+ Elements o smaku gruszki z melisą i Arctic+ Fizzy Marakuja & Jagoda. W linii  Arctic+ Fizzy konsumenci znajdą również inne smaki: Wiśnia & Limonka, Czerwona Pomarańcza & Ogórek, Brzoskwinia & Truskawka.

Za nowy design opakowań odpowiada agencja PND Futura.
Produkty otrzymają intensywne wsparcie marketingowe – ATL i BTL. Na razie producent nie ujawnia szczegółów.