Zagranica

Meredith zmienia strategię reklamową Time Inc.

Ma być skoncentrowana na poszczególnych tytułach, a nie kategoriach takich jak farmaceutyki czy motoryzacja.

Jest to zasadnicza zmiana w polityce reklamowej, którą Time Inc. zaczął wdrażać w 2016 r. Meredith, właściciel tytułów takich jak “Better Homes & Gardens” i “Shape”, zamierza naprawić to, co postrzega jako błędy w zarządzaniu spółką przejętą w styczniu br.

Zmiana oznacza przywrócenie wydawców poszczególnych tytułów, w tym czterech: “Time”, “Fortune”, “Money” i “Sports Illustrated” – których wystawienie na sprzedaż Meredith zapowiedział w marcu br., zaledwie sześć tygodni po przejęciu Time Inc. Celem jest wzmocnienie relacji z agencjami i reklamodawcami oraz zapewnienie poszczególnym pismom większej widoczności, w czasie gdy przychody z reklamy prasowej nie rosną lub maleją. W ostatnim opublikowanym sprawozdaniu finansowym za trzy pierwsze kwartały ub.r. Time Inc. wykazał spadek przychodów reklamowych o 19 proc.

W ramach restrukturyzacji nowojorskie studio The Foundry tworzące treści dla reklamodawców zostaje włączone do działu reklamy cyfrowej w Meredith.

(WSJ)