Kraj

Żywiec ponownie po stronie natury

Marka z portfolio Danone deklaruje, że posadzi ponad 2 mln drzew.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fa7QzPnurjRc%22%7D
Wystartowała nowa kampania Żywiec Zdrój (Danone) realizowana pod hasłem “Po stronie natury”. W ramach tegorocznej edycji programu na półki sklepowe trafiła seria 2 mln specjalnych butelek wody niegazowanej Żywiec Zdrój. Ich wyjątkowość polega na tym, że w 50 proc. są wykonane z surowca wtórnego. Każda z nich symbolizuje jedno drzewo posadzone w ramach akcji – z okazji 10. edycji programu, Żywiec Zdrój SA wraz z leśnikami posadzi ich łącznie 2 miliony – zapowiada marketer. Partnerami programu są Lasy Państwowe, PTTK, Fundacja Ekologiczna “Arka”, a partnerem wspierającym organizacja Outriders.

Komunikacja programu będzie wsparta reklamą z udziałem Martyny Wojciechowskiej w stacjach grupy TVN, w serwisach VoD oraz na kanale YouTube. Za kreację oraz działania w internecie odpowiada VML, za produkcję Film Reaktor, za zakup mediów MediaCom Warszawa, za komunikację i działania PR zaś agencja MSL. Równolegle będą prowadzone dodatkowe działania shoppermarketingowe.