Kraj

"Avanti" w nowej odsłonie

Kwietniowy numer wspiera kampania w mediach własnych Agory, kinach Helios i na nośnikach OOH.

"Avanti" w nowej odsłonie
Kwietniowy numer miesięcznika “Avanti” ukazał się w nowym layoucie, większym formacie, na papierze lepszej jakości. Wewnątrz pojawiły się nowe rubryki.

– Poszerzyliśmy spektrum naszych zainteresowań m.in. o kulturę, newsy z sieci, a także dział wnętrzarski. W nowym „Avanti” jest więcej porad stylistek, redaktorek i ekspertów, ponieważ magazyn chce zachęcać czytelniczki do zmian nie tylko w szafach, ale i w podejściu do życia – mówi redaktor naczelna Marta Kulczycka.

Wydanie w formacie 213 x 274 mm i w objętości 148 stron można kupić z dodatkiem – suchym szamponem marki Batiste, w cenie 8,99 zł. Cena magazynu w wersji podstawowej wynosi 5,99 zł.

Numer wspiera promocja w internecie (serwisy Gazeta.pl, Avanti24.pl, WP.pl, media społecznościowe), w kinach sieci Helios, w radiach Agory, w prasie (tygodnik “Wysokie Obcasy”, “Co Jest Grane 24”, “Dziecko”) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej i wewnętrznej. Kampanię przygotował dział promocji pionu Czasopisma Agory.