Kraj

Empik otworzył 250. salon

Oprócz ekspansji sieci własnej i franczyzowej firma planuje zwiększenie zatrudnienia w IT, by rozwijać e-commerce.

Empik otworzył we wrocławskim parku handlowym Auchan Bielany swój 250. salon. Firma stawia też na dynamiczny rozwój w obszarze e-commerce. – W 2018 r. planujemy znacząco zwiększenie zatrudnienia w obszarze IT. Specjaliści z tej dziedziny będą pracować przy projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań omnichannelowych w sprzedaży – podkreśla Marta Krukowska, chief HR oficer Grupy Empik. Dziś w zespole e-commerce, odpowiadającym za IT i rozwój produktu, e-handel, digital marketing i kanał mobile pracuje ponad 200 specjalistów. Sklep internetowy Empik ma w ofercie ponad 1,5 mln produktów, a firma podkreśla, że jej rozwój technologiczny opiera się również na wdrażanych rozwiązaniach mobilnych, jak: EmpikGo (e-booki i Audiobooki), EmpikFoto czy aplikacja Empik.