Kraj

Dawid Podsiadło reklamuje Credit Agricole

Piosenkarz zachęca do korzystania z usług banku.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FLtneq48Jov0%22%7D
Bank Credit Agricole wystartował z nową kampanią reklamową, w której występuje muzyk i wokalista Dawid Podsiadło.
Kampania ma na celu odświeżenie wizerunku i zaprezentowanie cech wyróżniających placówki Credit Agricole. Bank podkreśla, że z uwagą słucha potrzeb konsumentów i doradza tylko takie rozwiązania, które są im przydatne i niezbędne. 
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FWB9UVeZAdsM%22%7D
Kampania potrwa trzy miesiące. Zaplanowane działania obejmują: TV, radio, standardowy outdoor oraz siatki. Kreację stworzyła agencja reklamowa Just, a spoty wyprodukował Opus Film. Za planowanie i zakup mediów tradycyjnych odpowiedzialny jest dom mediowy Arena Media, a za działania w internecie Cube Group i Performics.