M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Channel 4 i Unilever łączą siły w poszukiwaniu influencerów

( red. ) | 5 kwietnia 2018, 06:00

Gigant FMCG i jedna z najpotężniejszych brytyjskich stacji łączą siły w poszukiwaniu nowych twarzy promocji.

Brytyjski kanał telewizyjny Channel 4 i gigant FMCG Unilever zorganizowały akcję polegającą na aktywnym poszukiwaniu influencerów i osób o "komercyjnym potencjale". Akcja jest wynikiem współpracy nawiązanej z Unilever Ventures, ramieniem private equity giganta FMCG i cyfrową siecią medialną Studio71. Celem działań jest pozyskanie popularnych w mediach społecznościowych influencerów, dotychczas nieodkrytych.
Studio71, należące do niemieckiego nadawcy ProSiebenSat.1, to wielokanałowa sieć zarządzająca influencerami. Umowa o współpracy pomiędzy podmiotami była możliwa dzięki członkostwu Channel 4 w European Media Alliance.

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: ,