M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nationale-Nederlanden "przestrzega" przed dziećmi

Maciej Burlikowski | 5 kwietnia 2018, 06:00

Ubezpieczyciel wprowadza nowy sposób komunikacji marki.

Towarzystwo ubezpieczeniowe Nationale-Nederlanden rozpoczyna kampanię reklamową pod hasłem: "Bądź uważny, bo różne pomysły chodzą po dzieciach". Spot telewizyjny będzie emitowany m.in. w TVN i Polsacie oraz wielu kanałach tematycznych. Działania efektywnościowe i odsłonowe będą również prowadzone w internecie (m.in. Onet, WP, Allegro).

– Celem najnowszej kampanii jest pokazanie, że dziecięca energia jest często nie do poskromienia. Rodzice powinni być więc uważni i mieć oko na swoje dzieci. Co jednak, gdy nie damy rady skontrolować ich kreatywnych pomysłów? Wtedy warto być odpowiednio przygotowanym na wypadek niespodziewanych zdarzeń – mówi Małgorzata Nycz, dyrektor marketingu Nationale-Nederlanden.

W ten sposób ubezpieczyciel promuje pakiet polis "Ubezpieczenie na dziecięce wypadki", który gwarantuje odszkodowanie w razie nieszczęśliwych wypadków dzieci (świadczenia wypłacane jest za sam fakt zdarzenia, na podstawie dokumentacji medycznej) i jednocześnie wprowadza nowy sposób komunikowania swojej marki, którego idea brzmi: "O tym, co ważne, mówimy wprost".

Za kreację kampanii odpowiada agencja DDB & Tribal, planowanie i zakup mediów realizują zaś domy mediowe Wavemaker i PHD Media Direction. Wszelkie aktywności reklamowe zaplanowane są do końca kwietnia br.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,