M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Aleksandra Polak head of innovation w Yieldbird

Piotr Machul | 4 kwietnia 2018, 06:00

Będzie nadzorować działy R&D i marketingu.

Aleksandra Polak, poprzednio strategic partners manager w Google, dołączyła do zespołu Yieldbird. Obejmie nowo utworzone stanowisko head of innovation i będzie sprawować nadzór nad działami R&D oraz marketingiem, a także wesprze strategiczny rozwój spółki.

Będzie odpowiadać za rozwój nowych produktów w portfolio Yieldbird. W najbliższych miesiącach skoncentruje się na zbudowaniu i wprowadzeniu na rynek innowacyjnego rozwiązania SaaS dla wydawców, które – jak deklaruje kierownictwo firmy – pozwoli zagwarantować dalszy dynamiczny wzrost spółki. Pierwsze zewnętrzne testy nowego produktu zaplanowane są już na pierwszą połowę roku. Jednocześnie na nowym stanowisku pokieruje działaniami marketingowymi, wspierając dalszy globalny rozwój biznesu Yieldbird.

Aleksandra Polak ma niemal 10-letnie doświadczenie na rynku usług internetowych w Polsce i na świecie. Ostatnio pracowała w Google, gdzie na stanowisku strategic partners managera rozwijała biznesy wydawców w Europie Środkowo-Wschodniej. Wcześniej zajmowała się badaniami i rozwojem biznesu po stronie wydawców w Wirtualnej Polsce, ITI Neovision i Polskapresse. Pracowała także jako strategy manager w agencji reklamowej IQ Marketing.

Yieldbird jest spółką specjalizującą się w optymalizacji przychodów z reklamy programatycznej, działającą w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Łacińskiej. Aktualnie w swoim portfolio ma ponad 250 wydawców. Głównym udziałowcem Yieldbird jest Agora.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,