M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

KP reklamuje Książęce IPA w TV

Maciej Burlikowski | 5 kwietnia 2018, 06:00

Reklamę przygotowała agencja Ogilvy.

Kompania Piwowarska, największy w kraju producent piwa m.in. pod marką Książęce, przygotowała jej nową kampanię, w której reklamuje wprowadzony dwa miesiące temu wariant IPA (India pale ale). Jak zachwala producent, charakteryzuje się on wyrazistą goryczką i wyraźnymi nutami cytrusów, co zawdzięcza zastosowaniu amerykańskich chmieli.

15-sekundowy spot został zrealizowany pod hasłem "Ty wybierasz”, które nawiązuje do różnorodności wariantów tej marki.

Spot jest elementem kampanii promującej Książęce IPA, która oprócz telewizji obejmuje działania online oraz materiały edukacyjne i POSM w punktach sprzedaży. Kreację reklamy przygotowała agencja Ogilvy, za produkcję odpowiada OTO Film, a postprodukcję – Televisor. Agencja Lubię To jest odpowiedzialna za działania w digitalu, zakupem i planowaniem mediów zajął się zaś dom mediowy Zenith.

Książęce IPA to już piąty stały wariant w kolekcji specjalności Książęcego, dostępny w sklepach detalicznych w butelce 0,5 l oraz w wersji lanej w lokalach gastronomicznych.

Czytaj więcej na temat: ,