M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

NBC Universal zastosuje nowe narzędzie pomiaru oglądalności reklam

( red. ) | 6 kwietnia 2018, 06:00

Ma uwzględniać wszelkie wyświetlenia reklam, także w trudniej mierzalnych serwisach streamingowych i VoD.

Nad nowym narzędziem, noszącym nazwę CFlight, NBC Universal pracował od kilku miesięcy z GroupM. Nowe wyniki pomiarów, uwzględniające m.in. wyświetlenia reklam na platformie streamingowej Hulu i urządzeniach Roku, zostaną wykorzystane podczas negocjacji z reklamodawcami już w br. NBCU chce, by CFlight stał się docelowo standardem w branży telewizyjnej, ostatnio mocno rozczarowanej spadającymi wynikami pomiarów Nielsena.

Do telewizyjnego portfolio NBCU, obok flagowego kanału NBC, należą m.in. Bravo, SyFy, E! Entertainment i USA Network.

(AdAge)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , ,