M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Media Direction OMD przejmie obsługę Carlsberga w Polsce

Serwis Dzienny | 25 kwietnia 2005, 00:00

Koncern Carlsberg wybrał w przetargu na obsługę swojego budżetu mediowego na dziewięciu europejskich rynkach sieć domów mediowych OMD. W Polsce...

Koncern Carlsberg wybrał w przetargu na obsługę swojego budżetu mediowego na dziewięciu europejskich rynkach sieć domów mediowych OMD. W Polsce obsługą Carlsberga zajmie się Media Direction OMD, który niewykluczone, że przejmie ten biznes jeszcze w tym roku, prawdopodobnie jesienią. Wartość budżetu Carlsberga w Polsce obsługiwanego obecnie przez Initaitive Warszawa szacuje się na mniej więcej 20 mln zł. W całej Europie jest on wart 42 mln funtów. W ostatnim etapie przetargu sieć OMD walczyła z ZenithOptimedia (w Polsce Optimedia Poland). Do właściwej części przetargu zaproszenia dostały: OMD, Initiative Worldwide, MediaCom Worldwide i ZenithOptimedia. Koordynacją procedur przetargowych w Carlsbergu zajmował się Alex Myers, wiceprezes ds. marketingu i innowacji. - Skonsolidowanie obsługi mediowej pozwoli nam zoptymalizować serwis, jeśli chodzi o bieżące wsparcie strategiczne, oraz zapewni nam konkurencyjne warunki zakupowe na wszystkich rynkach - powiedział Myers. Przetarg oprócz Polski toczył się w Wielkiej Brytanii, Danii, Norwegii, Szwecji, Finlandii, Niemczech, Szwajcarii oraz Włoszech. Na większości tych rynków Carlsberg pracował z innymi domami mediowymi. ("BrandRepublic", PR)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,