M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Łaciate powraca z kampanią o krowiej miłości [wideo]

Katarzyna Woźniak | 9 kwietnia 2018, 06:00

SM Mlekpol przekonuje do picia mleka pochodzącego od krów wypasanych na najczystszych łąkach Polski.

SM Mlekpol powraca z kampanią reklamową mleka Łaciate posługującą się claimem "Białe po mamie i zdrowe po byku”. Kampania ma przypominać konsumentom, że mleko jest zdrowe i naturalne oraz że pochodzi od krów wypasanych na najczystszych łąkach Polski.

Spoty telewizyjne emitowane będą od 9 kwietnia do końca maja. Kreacją kampanii zajęła się agencja Leo Burnett. Spot wyreżyserował duet Jakubowska/Gronowski. Za produkcję odpowiadał Film Reaktor, a postprodukcja należała do Panoptiqum. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Wavemaker.
 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,