M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Sebastian Oszczepaliński i Jakub Reliszka w Ogilvy & Mather

Katarzyna Kacprzak | 9 kwietnia 2018, 06:00

Oszczepaliński objął nowo utworzone stanowisko dyrektora operacyjnego.

Sebastian Oszczepaliński, który przez ostatnie cztery lata pracował w Walk Digital (digital development director, wcześniej managing director), objął stanowisko dyrektora operacyjnego w Ogilvy & Mather. Oszczepaliński ma 18-letnie doświadczenie w branży internetowej i reklamowej, które wcześniej zdobywał, kierując m.in. działem digital w Leo Burnett. Obsługiwał budżety digitalowe, m.in. Grupy Żywiec, Orange i Fiata.

Do działu strategii agencji dołączył Jakub Reliszka, obejmując stanowisko campaign plannera. Wcześniej przez ponad cztery lata pracował w Starcomie, ostatnio na stanowisku senior communications plannera w dziale strategii. Doświadczenie zdobywał we współpracy z następującymi klientami: Samsung, Visa, Allegro, TVN, Player, ZT Kruszwica.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,