Kraj

Nowa kampania Polskiego Standardu Płatności [wideo]

Za kreację odpowiada PZL.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FF0cdqU89hZo%22%7D
Wystartowała nowa kampania Polskiego Standardu Płatności. Poza działaniami
reklamowymi w telewizji, radiu i internecie operator systemu Blik przygotował także loterię – Blikomanię.

W ramach loterii co tydzień do wygrania jest 100 nagród o wartości 100 zł, 10 nagród o
wartości 1000 zł oraz na koniec nagroda główna – 100 tys. zł.

Kampania realizowana będzie w telewizji, radiu i internecie, w tym w mediach społecznościowych. Za kreację odpowiada agencja PZL, natomiast za planowanie i zakup mediów dom mediowy Blue 449.