M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

P&G ogłasza przetarg mediowy na kosmetyki do włosów w Ameryce Północnej

( red. ) | 9 kwietnia 2018, 06:00

Budżetu broni spółka Hearts & Science należąca do grupy Omnicom.

W przetargu udział weźmie ponadto tylko Carat (Dentsu Aegis Network). Spółka Hearts & Science została wyłoniona z grupy Omnicom w 2016 r. m.in. w celu obsługi marek kosmetyków do pielęgnacji włosów Procter & Gamble. Carat był z kolei jednym ze zwycięzców wielkiego przetargu mediowego P&G w 2015 r.

Chief brand officer P&G Marc Pritchard wyraził nadzieję, że zwycięzca bieżącego przetargu zostanie wyłoniony przed rozpoczęciem nowego roku obrachunkowego, czyli przed 1 czerwca br. 

Według Kantar Media w samych Stanach Zjednoczonych marki kosmetyków do włosów P&G (główne to Pantene, Head & Shoulders i Herbal Essences) wydały w ub.r. na media 261 mln dol., prawie 10 proc. budżetu mediowego koncernu w tym kraju. 

(Ad Age)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , ,