M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Agencja FCB Bridge2Fun zwiększyła przychody w ub.r. o 80 proc.

Maciej Burlikowski | 9 kwietnia 2018, 06:00

Jej przychody wzrosły o 3,2 mln zł.

Należąca do grupy 4Fun Media SA agencja reklamowa FCB Bridge2Fun, której głównym klientem jest operator telekomunikacyjny T-Mobile Polska, uzyskała w 2017 r. 7,3 mln zł przychodów, o 80 proc. (3,2 mln zł) więcej niż w 2016 r.

Agencją kieruje Rafał Baran, obecnie wiceprezes 4Fun Media. Na stanowisku prezesa pod koniec lutego br. zastąpił go Ross Newens, współzałożyciel i współwłaściciel Nova Group (Cyprus) LTD, głównego akcjonariusza 4Fun Media SA.

W br. agencja Bridge2Fun zawarła umowę o współpracy z agencją Deloitte Digital w obszarach digital oraz ATL, a w ub.r. uzyskała także afiliację sieci FCB, jednej z 10 największych międzynarodowych grup komunikacyjnych na świecie, przejmując jej polski oddział.

Oprócz T-Mobile Polska Brigde2Fun pracuje także dla: marki napojów energetycznych Black (FoodCare), Grupy Onet (Onet-RASP), serwisu ogłoszeniowego Gratka.pl (Polska Press Grupa), serwisu VoD Showmax (holding Naspers z RPA) oraz sklepu internetowego Born2be.pl (AZAGroup).

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,