Przetargi

Dom mediowy Vizeum Polska wygrał przetarg na obsługę kampanii Milko

Spółdzielnia Mleczarska "Mlekpol" z Grajewa wybrała dom mediowy Vizeum Polska do obsługi kampanii reklamowej marki Milko zaplanowanej na maj i...

Spółdzielnia Mleczarska “Mlekpol” z Grajewa wybrała dom mediowy Vizeum Polska do obsługi kampanii reklamowej marki Milko zaplanowanej na maj i czerwiec br. Wartość budżetu nie została ujawniona. Oprócz Vizeum w przetargu startowały jeszcze dwa inne domy mediowe, ale ich nazw nie podano. – Vizeum najlepiej odpowiedział na brief przetargowy – powiedziała Ewa Gromadzka, kierownik działu marketingu SM “Mlekpol”. Nie podała jednak szczegółów na temat powodów tej decyzji. Marka Milko została wprowadzona na rynek jesienią 2003 r. i wówczas otrzymała intensywne wsparcie reklamowe, za które od strony kreatywnej odpowiadała agencja Opus B, a planowaniem i zakupem mediów zajmował się Starcom. Gromadzka nie wykluczyła, że wiosenna kampania Milko nie będzie ostatnią w tym roku. Według niej średnie udziały rynkowe tej marki, biorąc pod uwagę wszystkie kategorie, w których jest obecna (kefiry, jogurty, maślanki, śmietany oraz mleko pasteryzowane), wynoszą około 10 proc. (PR)