M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

P&G: jedna agencja zamiast kilku

( red. ) | 10 kwietnia 2018, 06:00

Chcąc zwiększyć efektywność działań marketingowych, Procter & Gamble zamierza powołać nową agencję kreatywną do obsługi marek detergentów w Stanach Zjednoczonych.

W jej skład mają wejść zespoły z agencji Saatchi & Saatchi (grupa Publicis), Grey (WPP) oraz Marina Maher Communications i Hearts & Science (Omnicom). Zakłada się, że będą pracować wspólnie w biurach w Nowym Jorku i Cincinnati, gdzie znajdują się główne siedziby P&G. Na czele nowej jednostki, niemającej jeszcze nazwy, ma stanąć CEO Saatchi & Saatchi w Nowym Jorku Andrea Diquez, zachowując jednocześnie dotychczasowe obowiązki w macierzystej agencji. Nowy podmiot ma ruszyć w lipcu br.

Koncern P&G niedawno ogłosił, że liczba agencji, z którymi współpracuje, zmniejszyła się w skali globalnej z 6 tys. do 2,5 tys.

(WSJ)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , ,