Kraj

Danonki zachęcają do aktywności poza domem

Marka z portfolio Danone poleca produkty w saszetkach z myślą o aktywności dzieci na zewnątrz.

Danonki zachęcają do aktywności poza domem
Danonki z portfolio Danone w saszetce zachęcają do zabawy poza domem. Produkt pojawił się w odświeżonej szacie graficznej i jest wspierany kampanią pod hasłem “Na więcej zabawy poza domem”.
Centralną postacią na opakowaniach jest smok Danonek – w różnych odsłonach nawiązuje do aktywności poza domem: jazdy na deskorolce, rowerem czy hulajnodze. Wsparciem dla produktu jest ogólnopolska kampania TV i socialmediowa, której początek przewidziany jest na kwiecień. W ramach wsparcia sprzedaży planowane są również samplingi i materiały POS w sklepach.
Za przygotowanie materiałów promocyjnych odpowiadają agencje Y&R, VML oraz Labstore. Zakupem mediów zajął się MediaCom, a wsparcie PR zapewniła agencja LoveBrands Relations.