Kraj

Dr. Oetker promuje nowe jogurty w klubach fitness

Dr. Oetker Polska, który niedawno wprowadził na rynek nową linię jogurtów Fitness o obniżonej zawartości tłuszczu i z dodatkiem witamin,...

Dr. Oetker Polska, który niedawno wprowadził na rynek nową linię jogurtów Fitness o obniżonej zawartości tłuszczu i z dodatkiem witamin, promuje je akcją indoorową w klubach fitness. Dr. Oetker po przejęciu w ub.r. firmy Onken wzbogacił swoje portfolio o kategorię jogurtów – do sprzedaży trafiła niedawno nowa linia tych produktów pod nazwą Fitness (są to jogurty o obniżonej zawartości tłuszczu – 0,3 proc., i z dodatkiem witamin B6, B12 i E). Producent wspiera je nietypową akcją BTL-ową skierowaną do klientek (jako że produkt adresowany jest głównie do młodych aktywnych kobiet z dużych miast). Ma ona charakter kampanii indoorowej: w wybranych kilkudziesięciu klubach fitness w 13 miastach pojawiły się bannery w salach ćwiczeń, plakaty w przejściach oraz naklejki w przebieralniach. Kreację materiałów reklamowych przygotowała agencja Yazgot Grupa Reklamowa, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD. Jak mówi Aleksandra Ruszczyńska, product manager w Onken Polska, jogurty Fitness dostępne są w trzech smakach: pamarańcze-brzoskwinie-musli, truskawka-rabarbar i owoce leśne, i podobnie jak pozostałe przetwory mleczne Onkena (obecnie już pod marką Dr. Oetker) są plasowane w segmencie premium. Opakowanie 130-g jogurtów Fitness w handlu tradycyjnym kosztuje 1,59 zł, a w kanale nowoczesnym – 1,39 zł, natomiast opakowanie 300-g w detalu kosztuje 2,59 zł, a w handlu nowoczesnym 2,39 zł. Firma Dr. August Oetker Nahrungsmittel w kwietniu ub.r. przejęła Onken GmbH (w tym zakłady produkcyjne w Polsce i Rosji). Obie firmy pozostały odrębnymi spółkami, jednak koordynują działania marketingowe, a marka jogurtów Onken została zastąpiona brandem Dr. Oetker. (MB)