M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

W tym roku nakłady reklamowe na markę Łomża wzrosną kilkakrotnie

Maciej Burlikowski | 12 kwietnia 2018, 06:00

Van Pur chce wzmocnić jej rozpoznawalność.

Czwarta pod względem wielkości firma piwowarska w kraju – Van Pur – w tym roku zamierza powrócić do intensywnego wspierania reklamowego swojej najważniejszej marki Łomża. Z naszych informacji wynika, że tegoroczny budżet reklamowy marki jest kilkakrotnie większy od ubiegłorocznego.

Według wyliczeń Kantar Media nakłady reklamowe Van Pur spadły z 7,4 mln zł w 2016 r. do ok. 350 tys. zł w ub.r. (wartości cennikowe).

Wkrótce ma wystartować ogólnopolska kampania marki Łomża. Będzie dotyczyć nowego produktu Łomża 0,0, czyli wariantu bezalkoholowego. Piwa nisko- i bezalkoholowe były najmocniej rosnącą kategorią na rynku piwnym w ub.r. W tym roku bezalkoholową "rewolucję" zapowiedziała też Grupa Żywiec, drugi pod względem wielkości producent w kraju.

Przygotowywaniem kreacji dla Łomży zajmuje się agencja Mullenlowe Warsaw, która wygrała przetarg Van Pura na początku br. Van Pur zrezygnował ze współpracy z dotychczasową agencją Deloitte Digital, po tym jak zdecydowała się ona zredukować dział kreacji, a prace w tym zakresie realizować za pomocą innej agencji – FCB Bridge2Fun. Planowaniem i zakupem mediów dla Van Pura zajmuje się dom mediowy MediaCom Warszawa.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,